صفحاتی که مهم هستند و باید سئو شوند:

۱_صفحه دسته بندی محصولات
۲_صفحه محصولات
۳_صفحات مقاله های وبلاگ
۴_صفحه اصلی سئو نشود ! زیرا اکثرا که وارد صفحه اصلی می‌شوند خریدی انجام نمی‌دهند اما بهتر است روی کلمه کلیدی کار اصلی که انجام می دهید سئو کنید

 

نکته: عنوان هر صفحه در فروش محصول تاثیرگذار است.

 

نکته: کاربرا معمولا برای خرید کردن فقط از یه فروشگاه دیدن نمی‌کنند بنابراین باید صفحه محصولات رقبا رو چک کنیم و حواسمان باشد که صفحه محصولاتمان برتری خاصی نسبت به صفحه محصولات رقبا داشته باشد یعنی مثلا اگر یکی ۱۵ درصد تخفیف زده ما بیایم ۲۰ درصد تخفیف بزنیم و حتی برای اینکه ضرر نکنیم میتونیم ۲۰ درصد قیمت افزایش بدیم و بعدش ۲۰ درصد تخفیف رو بزنیم. حتی میتونیم یه تایمر تخفیف بزاریم که هر ۴۵ دقیقه یکبار ریست بشه و از اول شمارش معش شروع بشه تا کاربر با دیدنش احساس نیاز کنه که هرچی زودتر اقدام کنه.

 

نکته: سعی کنیم برای هر دکمه اقدام به عملی که برای مخاطبان قرار می‌دهیم در مقابلش یک سودی هم به مخاطب برسانیم؛ مثلا بگوییم اگر شما خرید را انجام دهید یک هدیه به عنوان اشانتیون هم دریافت میکنید که برای مثال این اشانتیون میتونه ۱۰ سی سی از بهترین عطر فروشگاه ما باشه که در واقع از این راه مخاطب رو ترغیب به خرید عطر کردیم.

 

نکته: در محتوایی که مینویسیم سعی کنیم تا خودموم رو به مخاطب نزدیک تر و صمیمی تر کنیم؛ برای مثال : دختران خوش تیپ روزتان مبارک؛ به مناسبت روز دختر تخفیف ۲۰ درصدی صورتی از ما دریافت کردید و میتوانید با خرید اجناس صورتی رنگ ما تا پایان مهر زیبایی را برای خود به ارمغان بیاورید. همینطور که در متن بالا مشاهده کردید علاوه بر ایجاد حس نزدیکی و صمیمیت با مخاطب، از محتوای بسیار متفاوت و جذاب تر که کمتر جایی دیده می‌شود استفاده کردیم. شما از این روش می‌توانید در صفحه محصولات، ارسال پیامک یا ایمیل یا هر جای دیگه ای که خواستید استفاده نمایید.

 

نکته: معمولا بیشترین خرید از صفحه دسته بندی صورت می‌گیرد و اکثر مخاطبانی که وارد این صفحه می‌شوند خرید می کنند.

 

نکته: بهترین کار اینه که سعی کنیم برای افزایش رتبه و فروش و اطمینان و. تمام مقاله‌ها و صفحه محصولات و. رو بهم دیگه لینک کنیم و یک زنجیره درست کنیم که کاربر از طریق لینکا از صفحه ای به صفحه دیگر منتقل شود تا در آخر ترغیب به خرید محصول شود. برای مثال می‌توانیم در صفحه خرید محصول "کرم پودر مک" بنویسیم اگر میخواهید بدونید چگونه باید "تقلبی و اصل کرم پودر مک" را تشخیص دهید بر روی این لینک کلیک کنید. یا اخر اون مقاله که گفتید چگونه "اصل و تقلبی کرم پودر مک" رو تشخیص بدهیم بهتره به مخاطبان بگید که میتوانید اصل این کرم رو از ما خریداری کنید و با کلیک بر روی این لینک به صفحه محصول خرید این کرم مراجعه کنید.

 

نکته: با هر دلیلی که شده از مخاطبان ایمیل یا شماره تلفن دریافت نمایید‌؛ برای مثال یک فیلم درباره کرم پودر مک منتشر کنید که مخاطب مجبور باشه برای دانلود کردنش اول ایمیلش را براتون ارسال کنه؛ یا اینکه به مخاطبان بگید برای دریافت کد ۲۰ درصدی تخفیف تمام محصولات کافیه ایمیلتان را برای ما ارسال کنید تا کد را برای شما ایمیل کنیم. این ایمیل ها بدرد این میخوره که میتوانید تبلیغات یا مقاله یا هر چیز دیگری رو برای ترغیب مخاطب به خرید محصول ارسال کنید.


مشخصات

آخرین جستجو ها